Remofflans rådtråd 2.0
-
Adresserar primärt @Sirengatto nu, men alla får såklart chippa in.
Den här boetten är väldigt lik Railmasterns, men är t.o.m. något kortare i L2L (0,9 mm).
-
I min mening ser det ut att funka utan problem. Tycker du att Trenchhuntern är för stor? Det är fint glas på klockan.
-
@sirengatto said in Remofflans rådtråd 2.0:
I min mening ser det ut att funka utan problem. Tycker du att Trenchhuntern är för stor? Det är fint glas på klockan.
Det är akryl.
Jag känner att det stör mig lite att den sticker ut lite. Men bara lite. Frågan är varför jag inte kan nöja mig med denna CWC för mindre än 1/10 av priset på en Railmaster. https://klocksnack.se/threads/zodiac-sea-wolf-reissue-cwc-mellor-72-nyskick-full-set-prisbump-6500-3500-kr.150832/
-
-
Den är också fin. Jag läste någon jämförande recension tidigare. Minns inte allt men den är dyrare och går ju på 21,600 vph istället för 28,800 bara för det där jävla H-50 verket (som egentligen är ett Powermatic 80).
-
@remofflan said in Remofflans rådtråd 2.0:
Den är också fin. Jag läste någon jämförande recension tidigare. Minns inte allt men den är dyrare och går ju på 21,600 vph istället för 28,800 bara för det där jävla H-50 verket (som egentligen är ett Powermatic 80).
Just ja, glömde bort urverket.