Omröstning: Signaturer
-
Alla vill vi sticka ut, visa vår personlighet, glädja vår omgivning.I det här forumformatet är dock utrymmet lite annorlunda fördelat. Ett enskilt förhållandevis kort inlägg kan täcka hela skärmen, särskilt de mindre varianterna, så som mobiltelefoner, vilket oftast återfinns i händerna när man har rumpan i plyschsoffan.Signaturerna kan därför dessvärre ta mycket av skärmutrymmet. Hur uppskattade de än är.Att citeringen kan ta mycket utrymme i anspråk arbetas med parallellt.Så vi kör en omröstning om huruvida vi tycker att vi ska ha signaturerna kvar. I demokratins anda. Amen.(Omröstningen pågår i tre dagar och tre nätter; ingenting är någonsin hugget i väven som utgör interwebbz fundament ...)
-
Eftersom jag ser vart det här barkar hän så har jag anmält tråden!
-
Tjacka-dinka-donk,Tjacka-dinka-donk,Ska're bli nå slit och stånk,Så måste Berra upp på tork,Så bumpa lite till,Bumpa lite till,Vi kan väl aldrig stå still?För vi kan göra va’ vi vill.
-
Spontant känner jag att den optimala kompromissen kanske skulle vara att begränsa till en rad för dom som vill ha en signatur.Om det blev en jordskredsseger för den ena hade det varit en annan sak, men 20 vs 14 känns som en lite för liten marginal. Kanske bara är jag...
-
@Bobo said in Omröstning: Signaturer:
Spontant känner jag att den optimala kompromissen kanske skulle vara att begränsa till en rad för dom som vill ha en signatur.Om det blev en jordskredsseger för den ena hade det varit en annan sak, men 20 vs 14 känns som en lite för liten marginal. Kanske bara är jag...
Och kanske mindre storlek på texten.
-
Man skulle väl kunna ha signaturen dold? Så de som vill läsa signaturen måste klicka på något under inlägget så ploppar signaturen fram?
-
@KXII said in Omröstning: Signaturer:
Man skulle väl kunna ha signaturen dold? Så de som vill läsa signaturen måste klicka på något under inlägget så ploppar signaturen fram?
Ungefär som på ens profil. Som redan har den funktionen. Typ.
-
Äh, jag kommer ändå alltid att avsluta mina poster med att skriva in min signatur i texten
-
@moggec said in Omröstning: Signaturer:
Äh, jag kommer ändå alltid att avsluta mina poster med att skriva in min signatur i texten
Heil lösningsfokus!
-
@KXII said in Omröstning: Signaturer:
@Sirengatto said in Omröstning: Signaturer:
Ungefär som på ens profil. Som redan har den funktionen. Typ.
Din profil har ett fält Om mig, se min profil. Räcker inte det?En dold signatur känns onödigt (och vi lär behöva betala för den sortens ny funktionalitet)
-
In och rösta om ni inte har gjort det. Bara några få minuter kvar, antar jag
-
Roligt med så stort deltagande i den första av många demokratiska processer.Resultatet då?41% för att behålla,58% för att ta bort,och en procent lyckades rösta på alternativet sammanstörtande nybyggnationer.
-
Sirengatto