Navigation

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Users
    Välkommen till Klockprat 3.0. Hade du ett konto på gamla Klockprat är det överfört hit, men du behöver återställa ditt lösenord.

[Nytt släpp] Audemars Piguet Royal Oak Offshore 43 Flyback Chronograph

Nya klocksläpp
    3
    4
    12
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Sirengatto
      Sirengatto mod 🧐 fem last edited by

Audemars Piguet Royal Oak Offshore 43 Flyback ChronographSex stycken olika varianter.Fodral: Titan, stål-keramik, eller rödguld.Diameter: 43 mmWR: 10 barTjocklek: 14,4 mmUrverk: 4401Gångreserv: 70 timmarPris: CHF 33.300 (Titan), CHF 34.500 (Stål-keramik), CHF 51.600 (Guld)

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Bobo
        Bobo Rune 0 last edited by

Dom är fläskiga, det går inte att komma ifrån.Men jag vet inte...Ingen drömklocka för mig. Men den beiga fumé-tavlan var riktigt snygg.🙊

• Sirengatto
          Sirengatto mod 🧐 fem last edited by

@Bobo said in [Nytt släpp] Audemars Piguet Royal Oak Offshore 43 Flyback Chronograph:

Dom är fläskiga, det går inte att komma ifrån.Men jag vet inte...Ingen drömklocka för mig. Men den beiga fumé-tavlan var riktigt snygg.🙊

Jag fastnade också för just den beiga. Kommer såklart inte köpa någon. Men de är trevliga att vila ögonen på.

• mao
            mao mod 🧐 fyra last edited by

Jag har faktiskt aldrig känt något för royal oak... De här gör inget för mig heller?Vore dock kul att få klämma på någon vid tillfälle, kanske ändrar jag mig då😁

• First post
              Last post

Medlem

Klockprat.se är Skandinaviens modernaste klockforum. Att vara en del av ett forum är roligare genom deltagande och engagemang.

Om du ännu inte har registrerat dig är det hög tid att gå med.

Logga in om du redan är registrerad användare.