Doxa
-
-
Helt underbar färg!
-
@moggec said in The Doxatråd:
Gult är fult sägs det, det gäller inte en divingstar från Doxa Här i modell 300t.
Fyll på med flera sköna pjäser
Ja den citrongula färgen får det att vattnas i munnen
-
-
Hur lägger man in bilder på ett bra sätt?
-
Så jäkla lockande klockor. Kanske måste skaffa mig en. Kanske lagom till nästa sommar, nu är det ju värsta algblomningen ändå ...
-
-
@Sirengatto said in The Doxatråd:
Så jäkla lockande klockor. Kanske måste skaffa mig en. Kanske lagom till nästa sommar, nu är det ju värsta algblomningen ändå ...
I fucking atodaso!
-
@Sirengatto said in The Doxatråd:
Det är en fantastisk klocka.. Den får en 100% rekommendation av mig..
-
Tack. @mao
-
-
-
@moggec said in The Doxatråd:
Håller med..
Har även lyckats få mina första märken på vridringen. Då vet man att den är inkörd..
-
@Chumba said in The Doxatråd:
Håller med.. Har även lyckats få mina första märken på vridringen. Då vet man att den är inkörd..
Det har jag också, helt omöjligt att inte få märken på den polerade delen.
-
@MaBr said in The Doxatråd:
Det har jag också, helt omöjligt att inte få märken på den polerade delen.
Ganska skönt för psyket när de väl är där..
-
@Chumba said in The Doxatråd:
Ganska skönt för psyket när de väl är där..
Hade det varit någon annan klocka som är lite "finare" så hade jag inte gillat det men den här klockan ska banne mig bli härjad.
-
@MaBr said in The Doxatråd:
Hade det varit någon annan klocka som är lite "finare" så hade jag inte gillat det men den här klockan ska banne mig bli härjad.
Precis, det är ju en verkligen en Tool watch liksom.Ska jag säga som inte fått några repor
Än!
-
-
Är gärna med och kikar in i denna förnäma tråd. Har ingen Doxa fn men det kommer bli ändring på det sanna mina ord. Ett kul och intressant märke, inget snack.Förresten, nu när jag är Doxa lös så lånar jag gärna ut den berömda Doxa-boken (säljes icke) om någon är intresserad av att bläddra i historian. Bara att hojta till
-