Navigation

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Users
    Välkommen till Klockprat 3.0. Hade du ett konto på gamla Klockprat är det överfört hit, men du behöver återställa ditt lösenord.

Bortbytt: Tissot V8 - 2800:-

Klockor
    1
    1
    5
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • moggec
      moggec Rune 0 last edited by

Hej!Jag har en Tissot V8 med svart tavla som jag tänkte sälja.ref. T106.407.11.051.00Allt som fanns med vid köp finns även med vid försäljning, inkluderat box, tag och garantibevis som gäller internationellt i 2 år.Klockan är inhandlad av mig 191030 så det finns gott om garantitid kvar.Den är i jättefint skick, har mest använts på zulu eller nato men det finns så klart lite hairlines på undersidan av länken men absolut inget att anmärka på.Inga speciella märken eller dings vad jag kan se för övrigt heller, den har använts både sparsamt och försiktigt. Små märken finns ju så klart på undersida bandhorn efter bandbyte.Grymt skön tavla som i rätt ljus ser ut som asfalt :-)Diameter på 42.5 och tjocklek på 12.7 med en l2l på 48 gör att den inte bärs så stort.Pris 2800 :- och då ingår skicka lätt.Swish som gäller och klockan skickas efter erlagd betalning.Skicka gärna meddelande om det finns frågor eller om fler bilder önskas.Några bilder som beskriver objektet:

Tack för ordet och ha det bäst!MVHmoggec

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Locked by  mao mao 
      • First post
        Last post

Medlem

Klockprat.se är Skandinaviens modernaste klockforum. Att vara en del av ett forum är roligare genom deltagande och engagemang.

Om du ännu inte har registrerat dig är det hög tid att gå med.

Logga in om du redan är registrerad användare.