Navigation

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Users
    Välkommen till Klockprat 3.0. Hade du ett konto på gamla Klockprat är det överfört hit, men du behöver återställa ditt lösenord.

Bortbytt: Zelos Thresher 500M GMT Coal Black - 6000 :-

Klockor
    2
    6
    6
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • moggec
      moggec Rune 0 last edited by

Hej,Säljer en i det närmaste oanvänd Zelos Thresher GMT.Allt som fanns med vid köp finns även med vid försäljning, inkluderat box, urtjusig trälåda, klockrulle, tropic band och garantibevis som gäller i 1 år till och med juli 2021.Den är som sagt i oerhört bra skick, jag hittar inte ens några hairlines på länken. Varken märken, dings eller hairlines på klockan heller.Jag har bara använt den ett fåtal gånger under korta perioder så den är verkligen i fint skick. Jag skulle säga som ny.Jag kopierar in lite data från Zelos produktsida: (https://zeloswatches.com/collections/thresher-500m-gmt)Diameter : 42mmLug to Lug Length: 50mmThickness: 15mmMovement: Swiss ETA 2893 Elabore with custom rotorWater Resistance: 500mCrystal: Front and back Sapphire with inner AR coatingLume: C3 and BGW9Bezel: 120 Click UnidirectionalBracelet: Screw Links with Quick Adjust claspSätter ett lågt pris direkt på 6000 riksdaler och då ingår skicka lätt.Skicka gärna meddelande om det finns frågor eller om fler bilder önskas.Några bilder som beskriver objektet:

Tack för ordet och ha det bäst!MVHmoggec

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Bjorn B0ett
        Bjorn B0ett Rune 0 last edited by

@moggec said in Bortbytt: Zelos Thresher 500M GMT Coal Black - 6000 :-:

Hej,Säljer en i det närmaste oanvänd Zelos Thresher GMT.Allt som fanns med vid köp finns även med vid försäljning, inkluderat box, urtjusig trälåda, klockrulle, tropic band och garantibevis som gäller i 1 år till och med juli 2021.Den är som sagt i oerhört bra skick, jag hittar inte ens några hairlines på länken. Varken märken, dings eller hairlines på klockan heller.Jag har bara använt den ett fåtal gånger under korta perioder så den är verkligen i fint skick. Jag skulle säga som ny.Jag kopierar in lite data från Zelos produktsida: (https://zeloswatches.com/collections/thresher-500m-gmt)Diameter : 42mmLug to Lug Length: 50mmThickness: 15mmMovement: Swiss ETA 2893 Elabore with custom rotorWater Resistance: 500mCrystal: Front and back Sapphire with inner AR coatingLume: C3 and BGW9Bezel: 120 Click UnidirectionalBracelet: Screw Links with Quick Adjust claspSätter ett lågt pris direkt på 6000 riksdaler och då ingår skicka lätt.Skicka gärna meddelande om det finns frågor eller om fler bilder önskas.Några bilder som beskriver objektet:

Tack för ordet och ha det bäst!MVHmoggec

Har du en thresher? Aldrig sett en bild ens?! 😎 (innan idag då)Intryck av klockan, ingen kärlek?

• moggec

@Bjorn said in Bortbytt: Zelos Thresher 500M GMT Coal Black - 6000 :-:

Har du en thresher? Aldrig sett en bild ens?!

Nä, den har ju legat i lådan hela tiden mer eller mindre, i väntan på sommaren. Fast nu kom det ju annat i vägen, du vet ju hur det är

• Bjorn B0ett

@moggec said in Bortbytt: Zelos Thresher 500M GMT Coal Black - 6000 :-:

Nä, den har ju legat i lådan hela tiden mer eller mindre i väntan på sommaren. Fast nu kom det ju annat i vägen, du vet ju hur det är 🙂

Ja 😎 Är det hans gamla (mr lumpen) minns inte namnet nu? Hur är kockan? Vilken klass på finish? Blänker glaset mycket osv

• moggec

@Bjorn said in Bortbytt: Zelos Thresher 500M GMT Coal Black - 6000 :-:

Ja Är det hans gamla (mr lumpen) minns inte namnet nu? Hur är kockan? Vilken klass på finish? Blänker glaset mycket osv

Mr lumpen vet jag inte vem det är Klockan är grym, fantastisk finish och byggkvalitet. Glaset vet jag inte om det blänker speciellt mycket, det här jag inte tänkt på i alla fall de få gånger jag har haft den ute. Den har ju AR .Gillar den skarpt men den slåss ju mot min andra tooldykare Doxa tyvärr och då förlorar den ju.Därför jag tänkte sälja denna och köpa mer av en "dressdykare" istället Edit: lumen är ruggigt bra, sitter ju en massa även i bezeln 😃

• Bjorn B0ett

Snygg är den! Hoppas någon nappar 😇

• Locked by  mao mao 
                • First post
                  Last post

Medlem

Klockprat.se är Skandinaviens modernaste klockforum. Att vara en del av ett forum är roligare genom deltagande och engagemang.

Om du ännu inte har registrerat dig är det hög tid att gå med.

Logga in om du redan är registrerad användare.