Navigation

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Users
    Välkommen till Klockprat 3.0. Hade du ett konto på gamla Klockprat är det överfört hit, men du behöver återställa ditt lösenord.

Ekonomi - Klockprats drift

Support och felrapporter
    7
    25
    31
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • mao
      mao mod 🧐 fyra last edited by

Uppdatering för OktoberOktoberIngående balans-5 479,77 krDonationer 1 299,00 krReklamintäkter - krAvgifter- 158,43 krInvesteringar - krDriftskostnader - krResultat 1 140,57 krAckumulerat-4 339,20 krTacksam för era bidrag!Jag ger upp smartare donationslänk, banken krånglar med mig. Ska överväga ett swish till företaget istället. "Avgifter" ovan är endast transaktionskostnader 🙁

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • FreakyLeo
        FreakyLeo Rune 0 last edited by

Skäms lite över att jag inte donerat något än, men petade in en slant nu. Gör det naturligtvis igen när ekonomin tillåter.

• B
          Brogin Rune 0 last edited by

PayPal donation varsego.....

• blackcoffee
            blackcoffee Rune 0 last edited by

Paypal kommer, hoppfallera.

• mao

Uppdatering för NovemberNovemberIngående balans-4 339,20 krDonationer 553,00 krReklamintäkter - krAvgifter- 59,04 krInvesteringar - krDriftskostnader - krResultat 493,96 krAckumulerat-3 845,24 krTacksam för era bidrag!Jag ger upp smartare donationslänk, banken krånglar med mig. Ska överväga ett swish till företaget istället. "Avgifter" ovan är endast transaktionskostnader 🙁

• mao
                mao mod 🧐 fyra last edited by mao

Uppdatering för December - AprilDecemberJanuariFebruariMarsAprilIngående balans-3 845,24 kr-3 845,24 kr-3 545,24 kr-3 445,24 kr-3 345,24 krDonationer - kr 300,00 kr 100,00 kr 100,00 kr 600,00 krReklamintäkter - kr - kr - kr - kr - krAvgifter - kr - kr - kr - kr - krInvesteringar - kr - kr - kr - kr - krDriftskostnader - kr - kr - kr - kr - krResultat - kr 300,00 kr 100,00 kr 100,00 kr 600,00 krAckumulerat-3 845,24 kr-3 545,24 kr-3 445,24 kr-3 345,24 kr-2 745,24 kr

1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • mao

Swishnummer: 123 410 72 64

• blackcoffee
                    blackcoffee Rune 0 last edited by

Hur har vi det med ekonomin?

mao 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • mao
                      mao mod 🧐 fyra @blackcoffee last edited by

@blackcoffee said in Ekonomi - Klockprats drift:

Hur har vi det med ekonomin?

Klockbot har stängt in sig på sin kammare och muttrar om megabytes och modermodem, så jag vet inte riktigt. Sannolikt görs det debiteringar på mitt kreditkort i smyg.

Vill ni bidra med en liten slant är det givetvis tacksamt, men driften är inte hotad på något vis. Klockbot har planer för klockspan, som faktiskt skulle kunna generera lite intäkter - vi får dock se när hen kommer ut ur sin kammare för att genomföra dem 🙂

blackcoffee 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • blackcoffee
                        blackcoffee Rune 0 @mao last edited by

@mao Det låter ju utmärkt. Vore ännu skojigare om vi kunde locka in lite fler folk här. Det är nog dock diskussion för andra trådar. 🙂

1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • First post
                          Last post

Medlem

Klockprat.se är Skandinaviens modernaste klockforum. Att vara en del av ett forum är roligare genom deltagande och engagemang.

Om du ännu inte har registrerat dig är det hög tid att gå med.

Logga in om du redan är registrerad användare.