Navigation

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Users
    Välkommen till Klockprat 3.0. Hade du ett konto på gamla Klockprat är det överfört hit, men du behöver återställa ditt lösenord.

Såld: Bulova LunarPilot. 3,500:-

Klockor
    3
    5
    2
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • mao
      mao mod 🧐 fyra last edited by

Säljer min Bulova LunarPilot med datum inköpt från Jomashop Oktober 2020.Alla bud beaktas!

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Remofflan
        Remofflan Rune 0 last edited by

De är bra fina de där! Hade en i flera månader, men storleken var det som knäckte mig till slut. Trots detta har jag haft den halvt på bevakning i ett par-tre år. 😉En rolig klocka att äga, för de som funderar på köp rekommenderar jag att slå till! 🙂

• mao

@Remofflan said in Såld: Bulova LunarPilot. 3,500:-:

De är bra fina de där! Hade en i flera månader, men storleken var det som knäckte mig till slut. Trots detta har jag haft den halvt på bevakning i ett par-tre år. En rolig klocka att äga, för de som funderar på köp rekommenderar jag att slå till!

Ja det är trevlig klocka - kul med HAQ och historia. Den är dock utknuffad ur lådan av andra ur. Försöker hålla samlingen i schack, men det går inte så bra 😉

• B
            Brogin Rune 0 last edited by

Helt klart en rolig klocka! Och den håller sig bra i pris oxå, så om nån funderar så bara köp å testa, tror man får igen sina pengar utan problem!

• mao

@Oakroadblues said in Såld: Bulova LunarPilot. 3,500:-:

Helt klart en rolig klocka! Och den håller sig bra i pris oxå, så om nån funderar så bara köp å testa, tror man får igen sina pengar utan problem!

Att annonsen är kvar talar väl dessvärre emot det500:- i rabatt till alla KP:are!

• Locked by  mao mao 
              • First post
                Last post

Medlem

Klockprat.se är Skandinaviens modernaste klockforum. Att vara en del av ett forum är roligare genom deltagande och engagemang.

Om du ännu inte har registrerat dig är det hög tid att gå med.

Logga in om du redan är registrerad användare.