Såld: Bulova LunarPilot. 3,500:-
-
-
De är bra fina de där! Hade en i flera månader, men storleken var det som knäckte mig till slut. Trots detta har jag haft den halvt på bevakning i ett par-tre år.
En rolig klocka att äga, för de som funderar på köp rekommenderar jag att slå till!
-
@Remofflan said in Såld: Bulova LunarPilot. 3,500:-:
De är bra fina de där! Hade en i flera månader, men storleken var det som knäckte mig till slut. Trots detta har jag haft den halvt på bevakning i ett par-tre år. En rolig klocka att äga, för de som funderar på köp rekommenderar jag att slå till!
Ja det är trevlig klocka - kul med HAQ och historia. Den är dock utknuffad ur lådan av andra ur. Försöker hålla samlingen i schack, men det går inte så bra
-
Helt klart en rolig klocka! Och den håller sig bra i pris oxå, så om nån funderar så bara köp å testa, tror man får igen sina pengar utan problem!
-
@Oakroadblues said in Såld: Bulova LunarPilot. 3,500:-:
Helt klart en rolig klocka! Och den håller sig bra i pris oxå, så om nån funderar så bara köp å testa, tror man får igen sina pengar utan problem!
Att annonsen är kvar talar väl dessvärre emot det500:- i rabatt till alla KP:are!
-
mao