Klockor vi sålt
-
-
Oh, jag vågar knappt tänka på det. Det är en lång lista att sammanställa.Jag får be att återkomma i ärendet
-
@Bobo said in Klockor vi sålt:
Jag är ingen storflippare direkt.Men jag har sålt en klocka en gång.En Spinnaker Bradner. Blå med risgrynslänk.Gillade den mer på bild än på armen av någon anledning.
Vad har ni haft i samlingarna som inte längre finns kvar?
@Birchgrove said in Klockor vi sålt:
Oh, jag vågar knappt tänka på det. Det är en lång lista att sammanställa.Jag får be att återkomma i ärendet
Ja det får kanske bli i text utan bilder för många av oss
Men de jag ångrar lite kan få vara med. Återkommer
-
Oj
-
Host host då blir serven överhettad.
-
-
Wow @FreakyLeo .Det är en imponerande omsättning du har i samlingen måste jag säga
-
Wow @FreakyLeo .Det är en imponerande omsättning du har i samlingen måste jag säga
Ser betydligt värre ut än vad det är, har typ varit 5ut för varje in i ett försök att krympa samlingen
-
-
Det var precis det här jag hoppades på.Fan så många häftiga dinkor ni haft!Kul att se.
-
-
@MaBr said in Klockor vi sålt:
Hoppas att ni gillar att scrolla, här är mina i alla fall!
Wow.När man får se alla på rad på det där viset blir det verkligen påtagligt.Mycket fint som passerat.
Saknar du någon/några?
-
Ska vi förbjuda citering i den här tråden kanske? Ok bra då var det bestämt
-
Det var inte så farligt...
-
@Björn said in Klockor vi sålt:
Det var inte så farligt...
Läs reglerna Böna, så här kan vi inte ha det
-
@Von said in Klockor vi sålt:
Läs reglerna Böna, så här kan vi inte ha det
Haha jag insåg mitt misstag direkt efter att jag postade. Bra att du är vaken kurbits
-
Nej, inte så farligt men en klocka var tredje vecka i tre år...Håller mycket lägre tempo nu... Jag saknar min Tonfisk lite men den hade jag som delbyte mot min Doxa SUB 300 så inte något jag ångrar en sekund!
-
Mycket bra initiativ @Von!
Självinsikt är första steget @Björn Boett .
-
Nej, inte så farligt men en klocka var tredje vecka i tre år...Håller mycket lägre tempo nu... Jag saknar min Tonfisk lite men den hade jag som delbyte mot min Doxa SUB 300 så inte något jag ångrar en sekund!
Och en sådan kan man alltid köpa igen
Klokt val om du frågar mig. DOXAn är grym!
-
Mycket bra initiativ @Von!
Självinsikt är första steget @Björn Boett@Björn Boett .
Tolvstegsprogram!