Navigation

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Users
    Välkommen till Klockprat 3.0. Hade du ett konto på gamla Klockprat är det överfört hit, men du behöver återställa ditt lösenord.

Bobo

Referenser
    4
    4
    5
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Bobo
      Bobo Rune 0 last edited by

Skriv gärna något om vad ni tycker om folk som pissar på ringen på offentliga toaletter någon annanstans. Här är det framförallt referenser jag söker.Har vi gjort affärer eller kan du bara intyga att jag är en hedersknyffel? Skriv en rad, vettja!Om du tycker att jag är ett arsle ser jag gärna att jag får chansen att skylla ifrån mig privat först.Jag har inte gjort något och dessutom var det inte bara jag. Ni tar mig aldrig levande!

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        Nicke75 Rune 0 last edited by

Köpt klocka av Bobo allt enligt beskrivning och välpackat.En hyvens prick.

• Bjorn B0ett
          Bjorn B0ett Rune 0 last edited by

Sålt till Bobo!Inga konstigheter, en riktigt hederlig klockpratare!Gör gärna fler affärer!

• Sirengatto
            Sirengatto mod 🧐 fem last edited by

Jag har inte gjort några affärer med@Bobo, men jag har haft äran att träffa såväl honom som brunhunden vid flertalet tillfällen och kan intyga att de båda är hedersknyfflar av yttersta rang! En 100% hedersknyffel som jag inte skulle tveka på att göra affärer med.

• First post
              Last post

Medlem

Klockprat.se är Skandinaviens modernaste klockforum. Att vara en del av ett forum är roligare genom deltagande och engagemang.

Om du ännu inte har registrerat dig är det hög tid att gå med.

Logga in om du redan är registrerad användare.