[SÅLT] Skiddies loppmarknad
-
Hur blev det så här? Hjälp mig bli av med överflödet please!Jag vill helst minska antalet så byter gärna flera mot en, eller såklart bara säljer rakt av.Fler bilder i PM om någon är intresserad. Spårbar frakt ingår i alla priser.1. Ventus Northstar full lume. Riktigt skön att bära, men jag använder den aldrig. Finns lite bruksrepor på länk och spänne, men bra skick. 2100:-. Box ingår. SÅLD2. Zelos Swordfish 40mm. Knappt använd. 2500:-. Box ingår.3. Orient Bambino 2nd gen (har jag för mig). Grå variant. 800:- SÅLD4. Vostok Classica. Snygg rysk dressare som är lite svår att få tag på. Kommer med liten box och två läderband. 2000:-.5. Vintage IAXA kronograf. Fungerar men går typ +30-60 om dagen har jag för mig. kronograf-sekunden nollställer inte riktigt på tolvan. Något slags Valjoux-verk. 2100:-. 6. Certina Cascadeur. Håller tiden bra MEN kronografvisarna hänger inte med. Stannar och startar igen om man skakar klockan... Men som sagt den går att använda i övrigt. 1000:-.7. Citizen promaster eco-drive U600. Fungerar om man orkar hålla på och ladda den i solen (vilket inte jag gör). Har aldrig fått radiosynkningen att funka dock, men går att sätta manuellt. 600:- SÅLD
- Citizen C460. Död på bilden men jag fixar ett nytt batteri vid intresse. Ser ut som nr 9 när den funkar. 500:-9. Citizen C460, står "Marinaut" på baksidan. 500:-10. Citizen Promaster C500. Fungerade bra innan batteriet dog (jag kan ploppa i nytt). Ser ut att vara originalrem. 1000:-11. Citizen Promaster d28B "windsurfer". Blå variant. Allt funkar. 600:-12. Seiko kinetic Retrograde SRN049. Har bytt batteriet i denna så den funkar riktigt bra. 800:- SÅLD13. Swatch Irony Retrograde "Fool Fly". 500:-
- Citizen C460. Död på bilden men jag fixar ett nytt batteri vid intresse. Ser ut som nr 9 när den funkar. 500:-9. Citizen C460, står "Marinaut" på baksidan. 500:-10. Citizen Promaster C500. Fungerade bra innan batteriet dog (jag kan ploppa i nytt). Ser ut att vara originalrem. 1000:-11. Citizen Promaster d28B "windsurfer". Blå variant. Allt funkar. 600:-12. Seiko kinetic Retrograde SRN049. Har bytt batteriet i denna så den funkar riktigt bra. 800:- SÅLD13. Swatch Irony Retrograde "Fool Fly". 500:-
-
Sirengatto