Tv-serier
-
Fyll på med nya och gamla favoriter här!
-
FargoOm du inte sett den serien så ska du nog göra det.
-
Tyckte denna var bra med Rick Gervais. Finns på Netflix. Tog en stund att komma igång men sen blev den bättre och bättre. https://youtu.be/fstXsom0Hqw
-
Hype inför Disney + äntligen kan man se Mandalorian i Sverige!
-
-
Sopranos måste ju bara ses!DexterBreaking BadVår tid är nu, Riktigt shysst svensk serieMindhunterDet var dom jag kom på just nu
-
-
-
-
The Expanse förresten. Om man gillar rymden osv.
-
Hannibal-serien är mycket välgjord.
-
-
Kan verkligen instämma med Hannibal serien, riktigt bra insats av dansken som spelar Hannibal
-
-
-
För övrigt finns det en del bra serier att titta på där. Var en med Orlando Bloom som jag inte kommer ihåg namnet på, men helt ok. Ja: they've taken the hobbits to isengaard.
-
-
@Equilibrium said in Tv-serier:
Började titta på den. Några avsnitt in så hade inte HBO Nordic licens mer. Värdelöst och max otur. Bytte till Netflix månaden efter och nu väntar jag på Disney+!
-
- Band of brothers2. Vikings3. Sons of anarchy
-
Generation kill för er som inte sett den redan, A. Skarsgård i rollistan för dem som gillar honom.En av mina favoritserier är annars the wire, lite uttjatat serietips.The last dance är ett hett tips om man gillar dokumentärserier (handlar om Michael Jordan och Chicago Bulls). Riktig nostalgitripp för mig.
-
Sirengatto