På spåret anno 2020
-
-
Viktigt trådstart!
-
-
@Bjorn said in På spåret anno 2020:
Årets tävlande (observera att paret Hamid Zafar Frida Boisen i grupp ett är utbytta mot Louise Epstein och Thomas Nordengren).
Det saknas ett par i grupp 3‽
-
@SirengattoAkilleshälar och favoritämnen?
-
@SirengattoAkilleshälar och favoritämnen?
Ordvitsar och -förvrängningar är min styrka. Och musikfrågorna såklart. Och populärkultur generellt. Jag brukar vara rätt usel på frågorna om Sverige.själv då?
-
@Sirengatto said in På spåret anno 2020:
Det saknas ett par i grupp 3‽
Rättat till det, det är Hanna Dorsin och Emma Molin som ska in på vågrätt fyra.
-
Rättat till det, det är Hanna Dorsin och Emma Molin som ska in på vågrätt fyra.
De var väl med förra året också? Och var väl bara marginellt mindre dåliga förlorare än Jonatan Unge?
-
Par vi kommer att sakna1. Elisabet Höglund Jesper Rönndahl2. Johar Bendjelloul Josefin Johansson3. Parisa Amiri Gunnar Wetterberg4. Cecilia Hagen med endera Lennart Hoa Hoa Dahlgren eller Jonathan Unge
-
Louise Epstein och Thomas Nordengren trumfar Cecilia Hagen och hennes son.
-
Louise Epstein och Thomas Nordengren trumfar Cecilia Hagen och hennes son.
De är ju med
-
Ordvitsar och -förvrängningar är min styrka. Och musikfrågorna såklart. Och populärkultur generellt. Jag brukar vara rätt usel på frågorna om Sverige.själv då?
Kultur i allmänhet och litteratur i synnerhet är nog mina största luckor, musik är väl jag väl okej på. Medioker på utländsk kultur överlag.Naturvetenskap, teknik, idrott och geografi om jag får välja
-
De är ju med
Ja, jag menar det. Ingen idé att sakna dem då
Kultur i allmänhet och litteratur i synnerhet är nog mina största luckor, musik är väl jag väl okej på. Medioker på utländsk kultur överlag.Naturvetenskap, teknik, idrott och geografi om jag får välja
Idrott är jag inte bra på alls. Förutom lite spridda udda specialkunskaper här och där.
-
Jonathan Unge blev vid tillfälle utskälld i radio av en annan radiopratare. Brottet han begått var att inte logga ut ur datorn och nollställa mixern efter sig när han sänt radio, så nästa person (tjejen som skällde) fick logga ut honom och nollställa mixern.Hon höll på länge och väl och han satt tyst och väntade på sin tur.När hon till slut skällt klart och försökt vara lite rolig på hans bekostnad följde en kort tystnad.Sen kom dom bevingade orden."För det första. Jag har ingen aning om vem du är. Och för det andra så verkar inte du riktigt förstå vem JAG är. Jag är en fucking stjärna. Jag gör precis som jag vill!"Legend.
-
Man är ingen stjärna bara för att man själv säger sig vara en stjärna. Något som George Lazenby bittert fick erfara.Fast det var då det. Nu för tiden räcker det med ytterst lite för att bli betraktad som en stjärna.George Lazenby var klart före sin tid.
-
Man är ingen stjärna bara för att man själv säger sig vara en stjärna. Något som George Lazenby bittert fick erfara.Fast det var då det. Nu för tiden räcker det med ytterst lite för att bli betraktad som en stjärna.George Lazenby var klart före sin tid.
I det här fallet var det alltså ett skämt, om det inte framgick.Jonathan Unge är komiker. Inget han säger ska tas på allvar...
-
@Bobo said in På spåret anno 2020:
I det här fallet var det alltså ett skämt, om det inte framgick.Jonathan Unge är komiker. Inget han säger ska tas på allvar...
Jo, det framgick.Jag bara reflekterade vidare. På dagens stjärnor. Och George Lazenby. Må vi aldrig glömma George Lazenby. Mannen som blev så betagen av Easy rider att han slängde bort sin filmkarriär.
-
Jo, det framgick.Jag bara reflekterade vidare. På dagens stjärnor. Och George Lazenby. Må vi aldrig glömma George Lazenby. Mannen som blev så betagen av Easy rider att han slängde bort sin filmkarriär.
Berätta mer!
-
@Remofflan said in På spåret anno 2020:
Berätta mer!
Kortfattat så revs hans kontrakt om tre filmer. Ömsesidigt. Producenterna tyckte att han var ett kräk och han själv menade att Bond var dömd till att dö ut och att filmer som — specifikt — Easy rider var framtiden.Således har vi en märklig situation med att den bästa Bond-filmen har den klart sämsta huvudrollsprestationen.
-
Kortfattat så revs hans kontrakt om tre filmer. Ömsesidigt. Producenterna tyckte att han var ett kräk och han själv menade att Bond var dömd till att dö ut och att filmer som — specifikt — Easy rider var framtiden.Således har vi en märklig situation med att den bästa Bond-filmen har den klart sämsta huvudrollsprestationen.
Tack. Märkligt ändå.