(AVSLUTAD)Bonanza
-
Nytt försök!I alla priser ingår frakt (postnord skicka lätt).Fråga om ni undrar om skick eller annat så tar vi det därifrån.
Seiko samuraj, använt skick repor på case och länk men ger ändå ett fint intryck imo. Band på bild ingår ej. 2200:-
Ticino, hommage till gammal seamaster. 1300:-
Den omsusade pannacopagen från sm 2500:-
Nezumi loews, kronografvisarn nollar inte helt rätt och nåt damm innanför glaset. 1400:-
SH ocean one 39 med fejkpatinerad bezel. Full set. 2700
Scurfa kvarts. En del repor efterbandbyten. Feskarngummit på bild ingår inte, därebot ett tantmesh och originalgummi! 1600:-
Malm caralina, fullset på länk, natot ingår ej. En repa på ena endlinken. 3600:-
Certina DS Podium gmt, använt skick nåt litet hack samt skav på tachymeterringen. Grym beater, originalgummi ett ett fult svart mesh ingår 1750:-
Sternglas, en bauhaushistoria. Fint skick, två läder ingår, ej mesh, safirglas. 1500:-
citizen promaser på länk, väldigt fint skick. 2200:-
Traderaköp citizen soldriven historia, dags för ny kondensator (batteri för soldrivet). Safirglas och länk som tar 18,5cm 300:-
Parnis, safirglas och keramiskt bezelinlägg. Använt men bra skick. 650:-
Spinnaker hull, länk ingår (ej läder). Nyskick 2400:-
Certina DS First , kvarts. Använt skick. Inkl box 1700:-
-
@Bjorn B0ettJag tror att det skulle vara mycket lättare att sälja en red star junping time än den där tråkiga och fula (på gränsen till anskrämligt) svarta heimdalr tonfisk pucken som absolut ingen i hela världen skulle vilja köpa för 1000 spänn. Ska vi byta?
Den är rätt så häftig. Fan. Fokus!Hörrni! Har ni sett vilken ful tonfisk Björn försöker sälja?Kan lägga en trehundring emellan.
Kinesen är den mest lättsålda klockan jag någonsin haft. Rekommenderas starkt om du letar efter något att sälja!
-
Av annonsen att döma, ser det ut som att jag behöver fler klockor?
Klar du ska ha dig en svart klocka bobolainen
-
Har du blivit biten av en rabieshund ?Sälja av rubbet...
-
Hm. Skrev inte jag ett svar här igår? Jag ville i alla fall säga att det här är en äkta bonanza!! Yeehaw!!När jag sitter framför stora skärmen på jobbet ska jag gå igenom dem noga, fanns en del fina pjäser där.
-
Skulle lägga in fler men blev hindrad av tidsfristen på 60minuter..
-
@Equilibrium said in (AVSLUTAD)Bonanza:
Har du blivit biten av en rabieshund ?Sälja av rubbet...
Hehe det är inte en hälften tyvärr
-
-
-
När kommer resten!?
-
@Remofflan said in (AVSLUTAD)Bonanza:
När kommer resten!?
....Kommer väl när vi köpt hälften av denna Bonanzan!
-
@Bjorn B0ettHoppas resten kommer ute snart! Det fanns ju en del läckerbitar! ^^Parnis - Är det bra kvalitet på den? Är det en "true GMT" där timvisaren går att ställa individuellt från den vanliga?Citizen - Hur är det med dennes GMT-visare? Den är i vilket fall så grymt snygg och något jag länge haft visst sug efter.
San Martin - Det är den som man på andra sidan anser vara olaglig? Den har det "patenterade kronskyddet"? Och den "ikoniska" panna-layouten (som de inte själva kommit på ...)?Corgeut - Räknas denna som copage också? Eller är den över gränsen enligt puristerna (förmodligen). Hur är kvaliteten på den? Jag som haft en riktig Railmaster har inte vågat testa deras copage av den, tror man blir besviken då.
-
@Bjorn B0ettOj vad jag önskar att jag hade pengar.... så mycket gottigt
Jag antar att byten är ointressant (pengar upp/ner)?
-
@Leo said in (AVSLUTAD)Bonanza:
@Bjorn B0ettOj vad jag önskar att jag hade pengar.... så mycket gottigt Jag antar att byten är ointressant (pengar upp/ner)?
Jag skulle så gärna vilja ha mycket pengar. Det är sant. Tänker på det varje dag.
-
- Bra kvalitet för den lilla pengen. Ogillar låset på länken som bygger högt, i övrigt är länken riktigt bra, om jag minns rätt så går den från 20-16 och är av hyfsad kvalle. GMT-grejen får jag kolla upp senare!2. Kan kolla senare =)3. Ja, det är den "olagliga"
4. Definitivt copage, vad andra tycker i ämnet finner jag inte så intressant. Kvaliltet långt över min (iofs lågt ställda) förväntan, men förmodligen ljusår från en Omega.
- Bra kvalitet för den lilla pengen. Ogillar låset på länken som bygger högt, i övrigt är länken riktigt bra, om jag minns rätt så går den från 20-16 och är av hyfsad kvalle. GMT-grejen får jag kolla upp senare!2. Kan kolla senare =)3. Ja, det är den "olagliga"
-
@Bjorn B0ettOj vad jag önskar att jag hade pengar.... så mycket gottigt Jag antar att byten är ointressant (pengar upp/ner)?
Helst fsg denna gång
Vilka har du uppe för byte?
-
@Bjorn said in (AVSLUTAD)Bonanza:
Helst fsg denna gång
Vilka har du uppe för byte?
Ingen än men dem som hänger lösast är:
Båda fullset och knappt använda, i princip nyskick och köpt av mig nya
-
Båda fullset och knappt använda, i princip nyskick och köpt av mig nya
Mkt fina pjäser! Men inget som lockade just nu.
-
@Bjorn said in (AVSLUTAD)Bonanza:
Mkt fina pjäser! Men inget som lockade just nu.
Attans
Om jag får tummen ur och lägger upp dem och någon köper så är jag nyfiken på DS First ... Och DS Podium lite också ... saknar Steinyn lite med
-
@Remofflan said in (AVSLUTAD)Bonanza:
@Bjorn B0ettHoppas resten kommer ute snart! Det fanns ju en del läckerbitar! ^^Parnis - Är det bra kvalitet på den? Är det en "true GMT" där timvisaren går att ställa individuellt från den vanliga?Citizen - Hur är det med dennes GMT-visare? Den är i vilket fall så grymt snygg och något jag länge haft visst sug efter.
San Martin - Det är den som man på andra sidan anser vara olaglig? Den har det "patenterade kronskyddet"? Och den "ikoniska" panna-layouten (som de inte själva kommit på ...)?Corgeut - Räknas denna som copage också? Eller är den över gränsen enligt puristerna (förmodligen). Hur är kvaliteten på den? Jag som haft en riktig Railmaster har inte vågat testa deras copage av den, tror man blir besviken då.
Glömde återkoppla ang GMT, sorry. Parnis är inte true GMT, bara ”hemma-GMT”. Citizen är ”riktig” GMT.
-
mao