Rolex
-
-
Den första!
-
Sa taggad med nytt fora
-
-
Snyft inga nya inlagg...
-
-
Alla very nice, det ar ngt speciellt med Milgaussen, det lilla grona skimret...
-
@Watchie said in Rolextråden:
Alla very nice, det ar ngt speciellt med Milgaussen, det lilla grona skimret...
Ingen dålig samling du betat igenom
De moderna rollar jag skulle kunna tänka mig och gillar är de fula ankungarna Air-king 114200 med rosa tavla och 116900, den gröna Milgaussen 116400 och Danaos 4243 i vitguld med lume. Sen finns det ju en hel del skoj vintage också
-
-
-
-
-
Stenhard....
-
-
-
Har sagt det förr. Om jag bara hade ett år kvar att leva så skulle jag köpa den här.
Ong, well den ar toolig
Är det aftermarket färg på den dääääääääääääääääär!)!))!)!!) Haha, tur vi är på rätt forum.Haha, varför vänta kompis! Eller kanske inte så affordable?
-
I det andra forat, sa bar jag en gammal trott Dj fran 70 talet, pimpad med en cool tavla, sicket liv det vart pa nagra av talibanerna.....
-
I det andra forat, sa bar jag en gammal trott Dj fran 70 talet, pimpad med en cool tavla, sicket liv det vart pa nagra av talibanerna.....
Minns mycket väl den gången, herregud vilka självgoda typer
-
@FOQ said in Rolextråden:
Är det aftermarket färg på den dääääääääääääääääär!)!))!)!!) Haha, tur vi är på rätt forum.Haha, varför vänta kompis! Eller kanske inte så affordable?
PVD/DLC från Black Venom.
Tror inte att dom sålt en enda. Aldrig sett någon iallafall...Den kostar 150 loppor, men det finns billigare versioner också.En Explorer för en hundring är rätt dyrt också, men satan vilken fuck off-dinka!
-
Sa ar det, har aven kikat lite pa Luxury watches moddade, men fn servicen pa dessa, da maste man ha en lokal Rolex service gubbe, Tror iofs de har det, ngn uris som kollade min dinka nar jag var dar sist, men inte fn har de reserv delar...