Steinhart
-
Ni som vet ni vet ang namnet på denna tråd... Här kan vi komma ut ur garderoben och snacka Steinhart. Märket som nästan alla gillar men som få vågar erkänna..
-
-
-
Tyvärr 47 mm.. Ping @Bobo.
-
Mäktig tråd start! Kommer ihåg hur tråden ballade ur sist och fick låsas på ett mindre välkänt forum.
-
@Chumba said in Den nytvättade STEINHART tråden för rena människor.:
Den här var ny för mig, tyckte den så riktigt trevlig ut. Snyggt band till.
Har du specs på den? Ref?
-
@FOQ said in Den nytvättade STEINHART tråden för rena människor.:
Mäktig tråd start! Kommer ihåg hur tråden ballade ur sist och fick låsas på ett mindre välkänt forum.
Risken känns minimal här..
-
Tyvärr 47 mm.. Ping @Bobo.
I'm your huckleberry!
Riktigt fräck den där.
-
Har du specs på den? Ref?
military 47, finns i röd, blå och grön. Eller blå fanns kom bara i 45 ex. Tyvärr, för mig, är den 47mm..
-
military 47, finns i röd, blå och grön. Eller blå fanns kom bara i 45 ex. Tyvärr, för mig, är den 47mm..
Överkomligt. Not! Synd att dom ska envisas med att göra pilotare så stora. Vet att det är historiskt korrekt osv...
-
Överkomligt. Not! Synd att dom ska envisas med att göra pilotare så stora. Vet att det är historiskt korrekt osv...
Ha den runt låret!
-
@Bobo said in Den nytvättade STEINHART tråden för rena människor.:
Ha den runt låret!
Ja, flyger ju för det mesta liksom!
-
-
@M26 said in Den nytvättade STEINHART tråden för rena människor.:
Den där GMT:n är jävligt fräck. Vad är det egentligen för färg på tavlan?
-
Min här
Underligt hur bilder ibland vänds av sig själva när man postar dem. Äsch, ni får vrida på telefonerna gubbar.Nu är det läggdags...
-
@Bobo said in Den nytvättade STEINHART tråden för rena människor.:
Den där GMT:n är jävligt fräck. Vad är det egentligen för färg på tavlan?
Tack
Det är typ en silvergrå fumé tavla som i dunkelt ljus är mer gräddgrå medan i solljus blir mer silvergrå. Svårt att fånga på bild men här kommer lite fler bilder som kanske ger en bättre uppfattning
-
Någon som har ett tips på hur man kan få tag i ett nytt grönt keramiskt vridringsinlägg till en Ocean39 utan att skicka ner klockan till Tyskland?
-
-
@Equilibrium said in Den nytvättade STEINHART tråden för rena människor.:
Min här
Underligt hur bilder ibland vänds av sig själva när man postar dem. Äsch, ni får vrida på telefonerna gubbar.Nu är det läggdags...
Sån hade jag inte tackat nej till
Är det 39 eller 42mm?
-