Byggen, moddar, fix och trix
-
-
Om man skulle vilja byta tavla, visare på en skx kan man få hjälp av dig då? @BoZ80
-
@Chumba said in Byggen, moddar, fix och trix:
Om man skulle vilja byta tavla, visare på en skx kan man få hjälp av dig då? @BoZ80
Hör med @SpaceAceom han är nöjd.
Men jovisst det kan jag nog lösa. Har ju ingen avancerad utrustning som t.ex trycktestare. Men jag gör rent och lägger lite silikonfett på o-ringarna och så.
-
-
Om jag är nöjd!? @BoZ80 gjorde ett superbra jobb med att plocka ihop min "Firefly-mod" och jag skulle utan tvekan anlita honom igen
-
@SpaceAce said in Byggen, moddar, fix och trix:
Om jag är nöjd!? @BoZ80 gjorde ett superbra jobb med att plocka ihop min "Firefly-mod" och jag skulle utan tvekan anlita honom igen
Tack för feedbacken!
-
Fast måste det ligga under japaner japaner japaner ? Finns ju mycket annat kul att modda å pyssla med.En rent allmän pysselhörna kanske som även kan innefatta andra lättåtgärdade grejer, hur man ruckar, byter delar osv?
-
@Von said in Byggen, moddar, fix och trix:
Fast måste det ligga under japaner japaner japaner ? Finns ju mycket annat kul att modda å pyssla med.En rent allmän pysselhörna kanske som även kan innefatta andra lättåtgärdade grejer, hur man ruckar, byter delar osv?
Jag håller med till fullo.
-
@Bobo said in Byggen, moddar, fix och trix:
Jag håller med till fullo.
Är det bara@BoZ80alltså trådskaparen som flytta ämnen och så? Hälsningar nyfiken n00b
-
Är det bara@BoZ80alltså trådskaparen som flytta ämnen och så? Hälsningar nyfiken n00b
Bara admin kan flytta en tråd.
-
Bara admin kan flytta en tråd.
Admin låter respektingivande haha, är det@maoeller?
-
Mmm. Och @Sirengatto tror jag.
-
Mmm. Och @Sirengatto tror jag.
Oklart vad jag kan, @Bobo. Det kanske är massa saker jag kan göra teoretiskt, i praktiken ... nja. Ska mig veterligen finnas någon mer,@Tottekanske?
-
Det låter väl kanske inte fel. Då kan man ju få med VonStock klockor oxå.
Tänkte väl bara spontant att i den privat utövade klockmoddningen kretsar majoriteten kring seiko....
-
Flyttade till Allmänt? Ok, elle borde den vara någon annanstans?
-
@BoZ80 said in Byggen, moddar, fix och trix:
Det låter väl kanske inte fel. Då kan man ju få med VonStock klockor oxå. Tänkte väl bara spontant att i den privat utövade klockmoddningen kretsar majoriteten kring seiko....
Det får vi ändra på!Allt kan/bör moddas.
-
@BoZ80 said in Byggen, moddar, fix och trix:
Det låter väl kanske inte fel. Då kan man ju få med VonStock klockor oxå.
Tänkte väl bara spontant att i den privat utövade klockmoddningen kretsar majoriteten kring seiko....
Äsch, fattar hur du tänker och spelar väl mindre roll egentligen bara tråden finns¯\(ツ)/¯
-
@Sirengatto said in Byggen, moddar, fix och trix:
Oklart vad jag kan. Det kanske är massa saker jag kan göra teoretiskt, i praktiken ... nja.
Om inte@BoZ80misstycker, upp till bevis chäfen?
-
Tycker det blir kanonbra! Ju mer pyssel, fix, moddar och byggen desto roligare tycker jag.
-
@mao said in Byggen, moddar, fix och trix:
Flyttade till Allmänt? Ok, elle borde den vara någon annanstans?
Om inte@BoZ80misstycker, upp till bevis chäfen?
Jag har redan flyttat den