GTG-tråden
-
Jag får göra mig hörd här inne också!
Tack för inbjudan, uppskattas verkligen! Skall erkänna att jag blev lite rörd när Leo skickade ett PM på KS. Men så är jag ju en softy också...Jag gillar att hänga i forum o tjöta klockor, men är det något jag verkligen vill är det att anordna eller vara med o anordna ett GTG där man kan ses, snacka, och klockorna får klämmas på IRL!
Tyvärr kom ju COVID-19 och ställde till alla planer för dylikt. Men drömmer lever vidare! Snart bör man ju kunna träffas, och tar man rätt skyddsåtgärder kan man ju träffas ändå!Så med detta sagt, låt oss diskutera GTG’s, möjligheterna, var det skulle passa sig, vad man tänker sig kring ett sådant ”event” etc./John
-
@JohnMonchard said in GTG-tråden:
Jag får göra mig hörd här inne också!
Tack för inbjudan, uppskattas verkligen! Skall erkänna att jag blev lite rörd när Leo skickade ett PM på KS. Men så är jag ju en softy också...Jag gillar att hänga i forum o tjöta klockor, men är det något jag verkligen vill är det att anordna eller vara med o anordna ett GTG där man kan ses, snacka, och klockorna får klämmas på IRL!
Tyvärr kom ju COVID-19 och ställde till alla planer för dylikt. Men drömmer lever vidare! Snart bör man ju kunna träffas, och tar man rätt skyddsåtgärder kan man ju träffas ändå!Så med detta sagt, låt oss diskutera GTG’s, möjligheterna, var det skulle passa sig, vad man tänker sig kring ett sådant ”event” etc./John
Klart du måste vara med här, ni är ju hovleverantör
GTG tycker jag definitivt att det får styras upp något sätt.
-
Jag får göra mig hörd här inne också! Tack för inbjudan, uppskattas verkligen! Skall erkänna att jag blev lite rörd när Leo skickade ett PM på KS. Men så är jag ju en softy också...Jag gillar att hänga i forum o tjöta klockor, men är det något jag verkligen vill är det att anordna eller vara med o anordna ett GTG där man kan ses, snacka, och klockorna får klämmas på IRL! Tyvärr kom ju COVID-19 och ställde till alla planer för dylikt. Men drömmer lever vidare! Snart bör man ju kunna träffas, och tar man rätt skyddsåtgärder kan man ju träffas ändå!Så med detta sagt, låt oss diskutera GTG’s, möjligheterna, var det skulle passa sig, vad man tänker sig kring ett sådant ”event” etc./John
Vore grymt så snart det finns möjlighet!
-
@mao said in GTG-tråden:
Vore grymt så snart det finns möjlighet!
Välkommen. Grymt att ha dig här! Jag tycker vi kör Malmö snart! Det går ju att göra det på säkert sätt. Vi abbonerar en restaurang bara.
-
@FOQ said in GTG-tråden:
Välkommen. Grymt att ha dig här! Jag tycker vi kör Malmö snart! Det går ju att göra det på säkert sätt. Vi abbonerar en restaurang bara.
Malmö eller Lund, eller egentligen varsom i Skåne. Jag bor i Lund, mina kollegor i Hässleholm, och vi är klart mobila.Vi har samtalat med Söderbergs ur i Hässleholm om att ha ngt där. Men man får se hur dom ställer sig till det nu under rådande förhållanden.
-
Jag åker från Öland, så jag kan plocka upp folk på vägen. Får plats med 2 passagerare.Antar att @Sirengatto står högt upp på listan för en av platserna?Spelar mig mindre roll vart det blir. Allt ligger lika långt från Böda ändå.
-
Malmö eller Lund, eller egentligen varsom i Skåne. Jag bor i Lund, mina kollegor i Hässleholm, och vi är klart mobila.Vi har samtalat med Söderbergs ur i Hässleholm om att ha ngt där. Men man får se hur dom ställer sig till det nu under rådande förhållanden.
Strålande! Köper gärna en Trench på plats då!
-
Får en göteborgare vara med tro?Har ju inte så mycket att visa upp men hade ju varit kul att få träffa er
-
@moggec said in GTG-tråden:
Får en göteborgare vara med tro?Har ju inte så mycket att visa upp men hade ju varit kul att få träffa er
Haha, självklart! Alla som vill får ju klart vara med!
-
@Bobo said in GTG-tråden:
Jag åker från Öland, så jag kan plocka upp folk på vägen. Får plats med 2 passagerare.Antar att @Sirengatto står högt upp på listan för en av platserna?Spelar mig mindre roll vart det blir. Allt ligger lika långt från Böda ändå.
-
@Totte said in GTG-tråden:
Då är bilen full.
-
-
Söderbergs är grymma. Jag är lätt på
-
@Bobo said in GTG-tråden:
Det är väl bara Brando som kan hindra mig. Men det är han å andra sidan ganska bra på. Att åka bil tolererar han, så länge man håller sig under 80 km/h. En riktig vältränad trafikpolis. Men lite mer kärvänliga egenskaper hade det gått att sälja hans tjänster.
-
@Sirengatto said in GTG-tråden:
Det är väl bara Brando som kan hindra mig. Men det är han å andra sidan ganska bra på. Att åka bil tolererar han, så länge man håller sig under 80 km/h. En riktig vältränad trafikpolis. Men lite mer kärvänliga egenskaper hade det gått att sälja hans tjänster.
Det där löser vi säkert!
-
Skulle vara skitskoj med GTG. Jag finns i Kalmar så hänger väldigt gärna på!
-
@Maxer said in GTG-tråden:
Skulle vara skitskoj med GTG. Jag finns i Kalmar så hänger väldigt gärna på!
Vad kul att du med hittat hit
Välkommen!
-
Jag är lätt med på detta! Öl käk och klockor... Blir det bättre
Bor i Halmstad.