Navigation

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Users
    Välkommen till Klockprat 3.0. Hade du ett konto på gamla Klockprat är det överfört hit, men du behöver återställa ditt lösenord.

GTG-tråden

Allmänt
    11
    18
    21
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      JohnMonchard last edited by

Jag får göra mig hörd här inne också! 🙂 Tack för inbjudan, uppskattas verkligen! Skall erkänna att jag blev lite rörd när Leo skickade ett PM på KS. Men så är jag ju en softy också...Jag gillar att hänga i forum o tjöta klockor, men är det något jag verkligen vill är det att anordna eller vara med o anordna ett GTG där man kan ses, snacka, och klockorna får klämmas på IRL! 🙂Tyvärr kom ju COVID-19 och ställde till alla planer för dylikt. Men drömmer lever vidare! Snart bör man ju kunna träffas, och tar man rätt skyddsåtgärder kan man ju träffas ändå!Så med detta sagt, låt oss diskutera GTG’s, möjligheterna, var det skulle passa sig, vad man tänker sig kring ett sådant ”event” etc./John

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • FreakyLeo
        FreakyLeo Rune 0 last edited by

@JohnMonchard said in GTG-tråden:

Jag får göra mig hörd här inne också! 🙂 Tack för inbjudan, uppskattas verkligen! Skall erkänna att jag blev lite rörd när Leo skickade ett PM på KS. Men så är jag ju en softy också...Jag gillar att hänga i forum o tjöta klockor, men är det något jag verkligen vill är det att anordna eller vara med o anordna ett GTG där man kan ses, snacka, och klockorna får klämmas på IRL! 🙂Tyvärr kom ju COVID-19 och ställde till alla planer för dylikt. Men drömmer lever vidare! Snart bör man ju kunna träffas, och tar man rätt skyddsåtgärder kan man ju träffas ändå!Så med detta sagt, låt oss diskutera GTG’s, möjligheterna, var det skulle passa sig, vad man tänker sig kring ett sådant ”event” etc./John

Klart du måste vara med här, ni är ju hovleverantör 😉 GTG tycker jag definitivt att det får styras upp något sätt.

• mao
          mao mod 🧐 fyra last edited by

Jag får göra mig hörd här inne också! Tack för inbjudan, uppskattas verkligen! Skall erkänna att jag blev lite rörd när Leo skickade ett PM på KS. Men så är jag ju en softy också...Jag gillar att hänga i forum o tjöta klockor, men är det något jag verkligen vill är det att anordna eller vara med o anordna ett GTG där man kan ses, snacka, och klockorna får klämmas på IRL! Tyvärr kom ju COVID-19 och ställde till alla planer för dylikt. Men drömmer lever vidare! Snart bör man ju kunna träffas, och tar man rätt skyddsåtgärder kan man ju träffas ändå!Så med detta sagt, låt oss diskutera GTG’s, möjligheterna, var det skulle passa sig, vad man tänker sig kring ett sådant ”event” etc./John

Vore grymt så snart det finns möjlighet!

• F
            FOQ Rune 0 last edited by

@mao said in GTG-tråden:

Vore grymt så snart det finns möjlighet!

Välkommen. Grymt att ha dig här! Jag tycker vi kör Malmö snart! Det går ju att göra det på säkert sätt. Vi abbonerar en restaurang bara.

• J

@FOQ said in GTG-tråden:

Välkommen. Grymt att ha dig här! Jag tycker vi kör Malmö snart! Det går ju att göra det på säkert sätt. Vi abbonerar en restaurang bara.

Malmö eller Lund, eller egentligen varsom i Skåne. Jag bor i Lund, mina kollegor i Hässleholm, och vi är klart mobila.Vi har samtalat med Söderbergs ur i Hässleholm om att ha ngt där. Men man får se hur dom ställer sig till det nu under rådande förhållanden.

• Bobo
                Bobo Rune 0 last edited by

Jag åker från Öland, så jag kan plocka upp folk på vägen. Får plats med 2 passagerare.Antar att @Sirengatto står högt upp på listan för en av platserna?Spelar mig mindre roll vart det blir. Allt ligger lika långt från Böda ändå.😉

• F
                  FOQ Rune 0 last edited by

Malmö eller Lund, eller egentligen varsom i Skåne. Jag bor i Lund, mina kollegor i Hässleholm, och vi är klart mobila.Vi har samtalat med Söderbergs ur i Hässleholm om att ha ngt där. Men man får se hur dom ställer sig till det nu under rådande förhållanden.

Strålande! Köper gärna en Trench på plats då!

• moggec
                    moggec Rune 0 last edited by

Får en göteborgare vara med tro?Har ju inte så mycket att visa upp men hade ju varit kul att få träffa er 😀

• J

@moggec said in GTG-tråden:

Får en göteborgare vara med tro?Har ju inte så mycket att visa upp men hade ju varit kul att få träffa er

Haha, självklart! Alla som vill får ju klart vara med!

• T
                        Totte Rune 0 last edited by

@Bobo said in GTG-tråden:

Jag åker från Öland, så jag kan plocka upp folk på vägen. Får plats med 2 passagerare.Antar att @Sirengatto står högt upp på listan för en av platserna?Spelar mig mindre roll vart det blir. Allt ligger lika långt från Böda ändå.

• Bobo

@Totte said in GTG-tråden:

Då är bilen full.😁

• T

@Bobo

• N
                              Nilas Rune 0 last edited by

Söderbergs är grymma. Jag är lätt på 👍

• Sirengatto
                                Sirengatto mod 🧐 fem last edited by

@Bobo said in GTG-tråden:

Jag åker från Öland, så jag kan plocka upp folk på vägen. Får plats med 2 passagerare.Antar att @Sirengatto står högt upp på listan för en av platserna?Spelar mig mindre roll vart det blir. Allt ligger lika långt från Böda ändå.😉

Det är väl bara Brando som kan hindra mig. Men det är han å andra sidan ganska bra på. Att åka bil tolererar han, så länge man håller sig under 80 km/h. En riktig vältränad trafikpolis. Men lite mer kärvänliga egenskaper hade det gått att sälja hans tjänster.

• Bobo

@Sirengatto said in GTG-tråden:

Det är väl bara Brando som kan hindra mig. Men det är han å andra sidan ganska bra på. Att åka bil tolererar han, så länge man håller sig under 80 km/h. En riktig vältränad trafikpolis. Men lite mer kärvänliga egenskaper hade det gått att sälja hans tjänster.

Det där löser vi säkert! 😁

• M
                                    Maxer last edited by

Skulle vara skitskoj med GTG. Jag finns i Kalmar så hänger väldigt gärna på!

• T

@Maxer said in GTG-tråden:

Skulle vara skitskoj med GTG. Jag finns i Kalmar så hänger väldigt gärna på!

Vad kul att du med hittat hit 👍🏻😊 Välkommen!

• H
                                        Hellmao Rune 0 last edited by

Jag är lätt med på detta! Öl käk och klockor... Blir det bättre 😁 Bor i Halmstad.

• First post
                                          Last post

Medlem

Klockprat.se är Skandinaviens modernaste klockforum. Att vara en del av ett forum är roligare genom deltagande och engagemang.

Om du ännu inte har registrerat dig är det hög tid att gå med.

Logga in om du redan är registrerad användare.