Navigation

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Users
    Välkommen till Klockprat 3.0. Hade du ett konto på gamla Klockprat är det överfört hit, men du behöver återställa ditt lösenord.

SÅLD GMT Sub-homage utan logga

Klockor
    1
    3
    7
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • blackcoffee
      blackcoffee Rune 0 last edited by

Till salu är en guldfärgad Parnis/Bliger som jag köpte på andra sidan i höstas. Färgen är lite mer åt roséguld-hållet än gulguld tycker jag. För priset en vettig klocka även om den givetvis är billig på flera sätt. Jag citerar den ursprungligen säljaren om features:Drygt 155g tung och trevlig homage från Parnis/Bliger, perfekt som everyday beater. Mäter 40 mm med automatiskt asiatiska GMT-verk, en direkt klon på Citizen, om jag förstått rätt. Har även separat justering av GMT-visaren (ingen självklarhet på alla såna här). Har haft några tidigare utan problem. Inga high end-klockor, men väldigt mycket klocka för kaffepengar och hålla tiden alldeles godkänt. Klockan är i princip ny, endast använd för att se att verket snurrar fint och lätt!SafirglasKeramisk bezel, 120 klickAutomatiskt urverkGMT-funktionSEL-länkJag har tagit bort en länkbit för att passa min arm (17,5 cm) men den följer givetvis med. Bilderna är nytagna.Pratar-pris: 700 kr inkl frakt. 🙂

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • blackcoffee

OK, prissänkning för pratare: 600 kr. Eller bud. 🙂

• blackcoffee

Såld.

• Locked by  mao mao 
          • First post
            Last post

Medlem

Klockprat.se är Skandinaviens modernaste klockforum. Att vara en del av ett forum är roligare genom deltagande och engagemang.

Om du ännu inte har registrerat dig är det hög tid att gå med.

Logga in om du redan är registrerad användare.