Navigation

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Users
    Välkommen till Klockprat 3.0. Hade du ett konto på gamla Klockprat är det överfört hit, men du behöver återställa ditt lösenord.

Såld. Tissot Visodate Heritage

Klockor
    1
    4
    10
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • blackcoffee
      blackcoffee Rune 0 last edited by

Tissot Visodate till salu.Ref: T019.430.16.031.01Specar:40 mm bred, 11,6 mm tjock, 20mm bandbredd.Boetten i rostfritt stål och glaset välvt repfritt safirglas. Glasbaksida.Jag köpte klockan i september 2020 från en privatannonspå Klocksnack, men butikskvitto från svensk butik daterat 2020-02-25 följer med så butiksgarantin borde gälla i nästan ett år till. Jag har burit klockan en del och det finns självklart lite “swirls” men inga större repor jag lätt kan fånga med kameran - det jag reagerar mest på är lite märken på hornens baksida efter bandbyten.Originalremmen är knappt använd då jag använt en annan rem. Butterflyspänne med logga som syns på bilderna. Klockan är även i övrigt “fulset” med böcker och låda. Missade att få med den vita ytterkartongen på bilderna men den följer självklart med.För mig har den i praktiken och enligt mätning med timegrapher givit c:a +15 spd i tidshållning.Prisidé 3000 kr inkl frakt inom riket.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • blackcoffee

Le bump. Sänker priset till 2700 kr. 🙂

• blackcoffee

En sänkning till 2500 kr. 🙂

• blackcoffee

Såld.

• Locked by  mao mao 
            • First post
              Last post

Medlem

Klockprat.se är Skandinaviens modernaste klockforum. Att vara en del av ett forum är roligare genom deltagande och engagemang.

Om du ännu inte har registrerat dig är det hög tid att gå med.

Logga in om du redan är registrerad användare.