Navigation

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Users
    Välkommen till Klockprat 3.0. Hade du ett konto på gamla Klockprat är det överfört hit, men du behöver återställa ditt lösenord.

Klockor vi gluttar på

Allmänt
    11
    16
    9
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Equilibrium
      Equilibrium Rune 0 last edited by

Här kan vi posta bilder på klockor som vi går och funderar och gluttar på, men som av någon underlig anledning ändå aldrig blir inköpta.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        Ti2S Rune 0 last edited by

@Equilibrium said in Klockor vi gluttar på:

Här kan vi posta bilder på klockor som vi går och funderar och gluttar på, men som av någon underlig anledning ändå aldrig blir inköpta.

Den där är med på min lista också... dyr dock och sekundvisaren kunde varit roligare.

• Equilibrium
          Equilibrium Rune 0 last edited by

@Silverglantz said in Klockor vi gluttar på:

Den där är med på min lista också... dyr dock och sekundvisaren kunde varit roligare.

IMO är det en av de tjusigaste GMT klockor jag någonsin sett jämte Skydweller Rolex.

• Sirengatto
            Sirengatto mod 🧐 fem last edited by

Älskar. Älskar inte. Älskar. Älskar inte. Älskar.

• T
              TobiasD Rune 0 last edited by

@Sirengatto said in Klockor vi gluttar på:

Älskar. Älskar inte. Älskar. Älskar inte. Älskar.

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP! I sann mikro-trådsanda.Nej men den är riktigt cool. Tror det är en sådan klocka som passar bra i en större samling. Att nöta den varje dag är svårt. Men plocka fram den en gång i veckan eller så 😉

• Sirengatto
                Sirengatto mod 🧐 fem last edited by

@TobiasD said in Klockor vi gluttar på:

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP! I sann mikro-trådsanda.Nej men den är riktigt cool. Tror det är en sådan klocka som passar bra i en större samling. Att nöta den varje dag är svårt. Men plocka fram den en gång i veckan eller så 😉

Jag vill ju ha en ganska modest samling egentligen. Och i en sådan lär den sticka ut. Trehandsvarianten är inte heller så dum.

• W
                  Watchie Rune 0 last edited by

Denna har jag glott pa laaange, men ej blivit av

• FreakyLeo
                    FreakyLeo Rune 0 last edited by

Dem här är jag svårt sugen på

• H
                      Hellmao Rune 0 last edited by

@Watchie said in Klockor vi gluttar på:

Denna har jag glott pa laaange, men ej blivit av

Jag med! Eller en black Bay

• blackcoffee
                        blackcoffee Rune 0 last edited by

@Hellmao said in Klockor vi gluttar på:

Jag med! Eller en black Bay

Jag vet att Tudor startade för att vara Rolex-kloner, men känns inte Pelagos lite roligare som lite egnare än de rena Rolex-kloner som Black Bay ofta är? 🙂

• H
                          Hellmao Rune 0 last edited by

@blackcoffee said in Klockor vi gluttar på:

Jag vet att Tudor startade för att vara Rolex-kloner, men känns inte Pelagos lite roligare som lite egnare än de rena Rolex-kloner som Black Bay ofta är?

Jo helt klart! Tycker även Black Bay är mycket snyggare än tex en Rolex sub. Det är något med snowflake som tilltalar mig😜

• L
                            LennyK Rune 0 last edited by

den här har jag kikat på ända sedan den släpptes. Okristligt dyr men nu när jag är på väg att skala ned lite i samlingen så kanske jag har råd . Jag SKA ha den

• Bobo
                              Bobo Rune 0 last edited by

@LennyK said in Klockor vi gluttar på:

den här har jag kikat på ända sedan den släpptes. Okristligt dyr men nu när jag är på väg att skala ned lite i samlingen så kanske jag har råd . Jag SKA ha den

Helt rätt inställning!Jag tycker helt klart att du ska skaffa en sån om det är en sån du vill ha. Inköpspriset är snart glömt. Drömmen som sitter på armen varar livet ut.😉

• Bobo
                                Bobo Rune 0 last edited by

Två för en är ju alltid en bra deal.Det gör en duoface reverso väldigt attraktiv som jag ser det.🤓

Jag kommer ju fylla 40 en dag jag också. Kanske blir en sån om jag inte redan tröttnat vid det laget av att ha kollat på bilder av den dagligen under flera års tid.😋

• B
                                  Baramats Rune 0 last edited by

Tool watches slash håll käften klockor som jag inte kan släppa, kommer köpa så småningom när jag hittar ett bra ex för rätt pris 🙂Franska MAT Watches eller världens bästa Fortis.

• T
                                    TobiasD Rune 0 last edited by

@Baramats said in Klockor vi gluttar på:

Tool watches slash håll käften klockor som jag inte kan släppa, kommer köpa så småningom när jag hittar ett bra ex för rätt pris Franska MAT Watches eller världens bästa Fortis.

Båda riktigt häftiga. Fortis är dock supercoolt 🙂

• First post
                                      Last post

Medlem

Klockprat.se är Skandinaviens modernaste klockforum. Att vara en del av ett forum är roligare genom deltagande och engagemang.

Om du ännu inte har registrerat dig är det hög tid att gå med.

Logga in om du redan är registrerad användare.