Klockor vi gluttar på
-
-
@Equilibrium said in Klockor vi gluttar på:
Här kan vi posta bilder på klockor som vi går och funderar och gluttar på, men som av någon underlig anledning ändå aldrig blir inköpta.
Den där är med på min lista också... dyr dock och sekundvisaren kunde varit roligare.
-
@Silverglantz said in Klockor vi gluttar på:
Den där är med på min lista också... dyr dock och sekundvisaren kunde varit roligare.
IMO är det en av de tjusigaste GMT klockor jag någonsin sett jämte Skydweller Rolex.
-
-
@Sirengatto said in Klockor vi gluttar på:
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP! I sann mikro-trådsanda.Nej men den är riktigt cool. Tror det är en sådan klocka som passar bra i en större samling. Att nöta den varje dag är svårt. Men plocka fram den en gång i veckan eller så
-
@TobiasD said in Klockor vi gluttar på:
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP! I sann mikro-trådsanda.Nej men den är riktigt cool. Tror det är en sådan klocka som passar bra i en större samling. Att nöta den varje dag är svårt. Men plocka fram den en gång i veckan eller så
Jag vill ju ha en ganska modest samling egentligen. Och i en sådan lär den sticka ut. Trehandsvarianten är inte heller så dum.
-
-
-
-
@Hellmao said in Klockor vi gluttar på:
Jag med! Eller en black Bay
Jag vet att Tudor startade för att vara Rolex-kloner, men känns inte Pelagos lite roligare som lite egnare än de rena Rolex-kloner som Black Bay ofta är?
-
@blackcoffee said in Klockor vi gluttar på:
Jag vet att Tudor startade för att vara Rolex-kloner, men känns inte Pelagos lite roligare som lite egnare än de rena Rolex-kloner som Black Bay ofta är?
Jo helt klart! Tycker även Black Bay är mycket snyggare än tex en Rolex sub. Det är något med snowflake som tilltalar mig
-
-
@LennyK said in Klockor vi gluttar på:
den här har jag kikat på ända sedan den släpptes. Okristligt dyr men nu när jag är på väg att skala ned lite i samlingen så kanske jag har råd . Jag SKA ha den
Helt rätt inställning!Jag tycker helt klart att du ska skaffa en sån om det är en sån du vill ha. Inköpspriset är snart glömt. Drömmen som sitter på armen varar livet ut.
-
-
-
@Baramats said in Klockor vi gluttar på:
Tool watches slash håll käften klockor som jag inte kan släppa, kommer köpa så småningom när jag hittar ett bra ex för rätt pris Franska MAT Watches eller världens bästa Fortis.
Båda riktigt häftiga. Fortis är dock supercoolt