Navigation

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Users
    Välkommen till Klockprat 3.0. Hade du ett konto på gamla Klockprat är det överfört hit, men du behöver återställa ditt lösenord.

SÅLD: Longines Conquest GMT

Klockor
    4
    8
    7
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      Baramats Rune 0 last edited by

Säljer denna som var en del av ett bytköp. Longines GMT i Contest-serien Ref L3.687.4.99.6, 41 mmVattentäthet 5 ATMLänk med dubbelt viklås samt rött perlon (Hirsch band ej inkl)Automatiskt urverk L704.2 (bas ETA A07.171)Gångreserv 48hFörutom länken skickar jag med ett canvas-band som jag tycker sitter som gjuten på denna klocka samt ett grönt Zulu och kanske något mer band som passar. Kan skicka med ett bandverktyg om så önskas. Klockan kommer i ett resefodral samt några extra länkbitar.PRIS 7000:- REK frakt ingår i prisetNågra nytagna bilder från idag

Tack fina KP för möjlighet att annonsera!

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        rambo_amadeus Rune 0 last edited by

Snygg, är det True GMT på denna? 🙂

• B

@rambo_amadeus said in SÅLD: Longines Conquest GMT:

Snygg, är det True GMT på denna?

Hehe sorry vad är true GMT? Som jag skrev ett inbyte så jag vet ingenting om den mer än att den är från ca 2013 och går ca +3 spd enligt tidigare ägare. Hittade denna review från abtw https://www.ablogtowatch.com/longines-conquest-gmt-watch-review/

• B

BUMP sänker till 6700:- inkl frakt skicka lätt inom SE. Trevlig kväll.

• B

Hej, ingen som är sugen på att ge bytesförslag eller komma med ett skambud? 🙂Man FÅR komma med bud som ligger under mitt pris så får jag ta ett beslut.

• N
                Nilas Rune 0 last edited by

Tisell "Brazil" + cash?

• H
                  Hellmao Rune 0 last edited by

Finns den kvar?

• B

Hej, sorry, jag trodde jag lyckades ändra rubrik till ”Såld” vid sälj men det gick ju inte så bra.den är nu såld.

• Locked by  mao mao 
                    • First post
                      Last post

Medlem

Klockprat.se är Skandinaviens modernaste klockforum. Att vara en del av ett forum är roligare genom deltagande och engagemang.

Om du ännu inte har registrerat dig är det hög tid att gå med.

Logga in om du redan är registrerad användare.