Navigation

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Users
    Välkommen till Klockprat 3.0. Hade du ett konto på gamla Klockprat är det överfört hit, men du behöver återställa ditt lösenord.

Svart länk ?

Allmänt
    3
    4
    5
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      Håkan Rune 0 last edited by

Jag köpte nyligen en Seiko prospex save the ocean.(srpd09k1)Färgen på botten är Gun metal. Är det någon som vet om det finns en vettig länk till denna klocka?Har kollat på strapcode men är inte säker på att färgen är samma som klockan.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Bjorn B0ett
        Bjorn B0ett Rune 0 last edited by

Svårt med rätt nyans som du säger!https://www.strapboutique.com/mobile/product.aspx?ProductCode=S22PVDShark mesh i gun metal.OBS vet inget om sidan!!watchgecko har milanesemesh i gun metal. @moggec var dock inte nöjd med kvaliteten på detta tror jag.

• moggec
          moggec Rune 0 last edited by

@Bjorn said in Svart länk ?:

Svårt med rätt nyans som du säger!https://www.strapboutique.com/mobile/product.aspx?ProductCode=S22PVDShark mesh i gun metal.OBS vet inget om sidan!!watchgecko har milanesemesh i gun metal. @moggec var dock inte nöjd med kvaliteten på detta tror jag.

Själva länken vart det inget fel på men spännet började att glappa lite och jag fick det inte att sluta med det...

• H
            Håkan Rune 0 last edited by

Ok tack för info.Ska kolla detta

• First post
              Last post

Medlem

Klockprat.se är Skandinaviens modernaste klockforum. Att vara en del av ett forum är roligare genom deltagande och engagemang.

Om du ännu inte har registrerat dig är det hög tid att gå med.

Logga in om du redan är registrerad användare.