Navigation

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Users
    Välkommen till Klockprat 3.0. Hade du ett konto på gamla Klockprat är det överfört hit, men du behöver återställa ditt lösenord.

Tråden där vi söker råd innan köp...

Allmänt
    4
    6
    2
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      Jocke last edited by

Här kan vi diskutera köp vi är sugna på men behöver lite input kring om de verkar bra, vilken modell är bäst etc. Dvs tråden för oss som är veliga 😃Jag startar med min fundering kring ev nästa klocka. Är ute efter något annorlunda. Funderade i våras kring en ALF och det suget har kommit tillbaka. Men vilken? Vit (polerad), blå (blästrad) eller svart (dlc)...[img]https://forumbilder.com/images/2020/09/13/91BC4EE4-1F7B-447D-8D0C-77DC8A4F1CC4.jpg[/img][img]https://forumbilder.com/images/2020/09/13/D1E1D73F-C224-4155-9EB4-4CA5920751C0.jpg[/img][img]https://forumbilder.com/images/2020/09/13/6467200A-D258-4220-B820-878EF3796E5D.jpg[/img]

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        Skiddie Rune 0 last edited by

@Jocke said in Tråden där vi söker råd innan köp...:

Här kan vi diskutera köp vi är sugna på men behöver lite input kring om de verkar bra, vilken modell är bäst etc. Dvs tråden för oss som är veliga 😃Jag startar med min fundering kring ev nästa klocka. Är ute efter något annorlunda. Funderade i våras kring en ALF och det suget har kommit tillbaka. Men vilken? Vit (polerad), blå (blästrad) eller svart (dlc)...
        alt text

alt text

alt text

Jag gillar den vita mest, men jag skulle nog valt den mindre runda modellen om den finns... Vet inte om han släppte den eller hur det blev.

• Bjorn B0ett
          Bjorn B0ett Rune 0 last edited by

@Skiddie said in Tråden där vi söker råd innan köp...:

Jag gillar den vita mest, men jag skulle nog valt den mindre runda modellen om den finns... Vet inte om han släppte den eller hur det blev.

Håller med, tycker den vita är vassast!

• Sirengatto
            Sirengatto mod 🧐 fem last edited by

@Björn said in Tråden där vi söker råd innan köp...:

Håller med, tycker den vita är vassast!

Jag håller med den som höll med. Vita smäller klart högst.

• Bjorn B0ett
              Bjorn B0ett Rune 0 last edited by

@Jocke Kul med annorlunda form på tavlan!Gillade inte vita tråden i bandet, den var lite garn-aktig.

• J
                Jocke last edited by

@Björn said in Tråden där vi söker råd innan köp...:

@Jocke Kul med annorlunda form på tavlan!Gillade inte vita tråden i bandet, den var lite garn-aktig.

Håller med, skulle nog färga den eller köpa nytt band. Vitt eller dlc är min favorit. Ja gillar att den är udda, vill åt det 🙂

• First post
                  Last post

Medlem

Klockprat.se är Skandinaviens modernaste klockforum. Att vara en del av ett forum är roligare genom deltagande och engagemang.

Om du ännu inte har registrerat dig är det hög tid att gå med.

Logga in om du redan är registrerad användare.