Malm
-
-
Visst är det fin kvalitet?!
-
@Bjorn said in MALM svenskt och riktigt trevligt:
Superfin det kan bli flera MALM i framtiden.
-
-
@blackcoffee said in MALM svenskt och riktigt trevligt:
För de som inte redan sett det så har MALM precis annonserat ett gummiband till sina klockor:
Befintliga ägare av MALM-klockor får tydligen rabatt, kolla er inkorg.
såg det, kan va värt
-
För de som inte redan sett det så har MALM precis annonserat ett gummiband till sina klockor:
Befintliga ägare av MALM-klockor får tydligen rabatt, kolla er inkorg.
Fick hem ett sådant gummi igår och det känns som mycket band för pengarna.
-
@BOZZ said in MALM svenskt och riktigt trevligt:
Fick hem ett sådant gummi igår och det känns som mycket band för pengarna.
Skoj. Man kanske borde...
-
Skoj. Man kanske borde...
Bandet kommer i en svart trevlig åkpåse. I påsen ligger oxå ett litet bandstiftverktyg
-
Jag är inte riktigt en gummibandsmänniska bara. Behåller nog min Dalton på läder.
-
-
Smaken är som baken men jag tyckte det var sådär.
-
Tyckte gummit var snyggt, hoppas spännet passar@BOZZmen det lär de väl ha sett till.Detta kom från Malm idag
Spännet passar även på gummit. Jag har inte provmonterat men det känns som bra kvalitet. Det blir ett bra pris med rabatten
-
För er som inte sett det på annat håll, MALM har nu börjat retas rejält med ett kommande dykarur kallat "Frogdiver 44". Än så länge mest retbilder i av profiler och lite renderade bilder..
Ett par saker som skiljer det från dykarur som det går tretton på dussinet av är:
-
Delar av lumen är med tritiumtuber som verkligen lyser av sig själva utan uppladdning:
-
Analog djupmätare konstruerad med kapilärkraft, dvs bara ett rör där luft trycks samman - helt utan rörliga delar. Inget som strular, inget som går sönder, grundläggande fysik. Cool.
Bilder, info och maillista här: https://se.malmwatches.com/pages/frogdiver-44
-
-
-
Mer mediarapportering: