Café Klockprat
-
@mao said in Café Klockprat:
@bobo said in Café Klockprat:
Crepas tillverkar verkligen klockor. Det får man ge dom.
Det är tydligt, ingen risk man blir lurad
@sirengatto said in Café Klockprat:
Det går dessvärre emot min enda princip - köp inte tillbaka sånt som är sålt.
Det är ju inte samma exemplar
Tack för hjälpen att hitta kryphål
Verkligen ingen risk. Det är klockor det är frågan om här. Dom ser precis ut som klockor brukar och har en förväntad funktion som motsvarar vad man normalt sett ser i en klocka.
Om det är en klocka man är ute efter så passar en Crepas utmärkt.
Personligen tycker jag att döden verkar mer lockande, men don efter person!
-
Den här kvällen behövde förgyllas.
-
Har inmundigat kvällsvard med mäster @Bobo i ett Orismöte. Divers 65 fick kommentaren: ”en klocka”; efter att en stund senare i ensamhet ha torkat tårarna – som i det faktiska ögonblicket med stor viljestyrka tvingades tillbaka – efter det intetsägande nederlaget är Ploppen återigen på armen.
-
Har inmundigat kvällsvard med mäster @Bobo i ett Orismöte. Divers 65 fick kommentaren: ”en klocka”; efter att en stund senare i ensamhet ha torkat tårarna – som i det faktiska ögonblicket med stor viljestyrka tvingades tillbaka – efter det intetsägande nederlaget är Ploppen återigen på armen.
Ploppen är iallafall mer än bara en klocka.
Mycket trevlig middag! -
Få klockor i min samling som skulle undgå det betyget
-
Få klockor i min samling som skulle undgå det betyget
B för Bödeln.
-
Juste solnedgång idag.
-
@blackcoffee said in Café Klockprat:
Juste solnedgång idag.
Fint!
Jag tar över stafettpinnen från mästarstalkern @Bobo. Bor du mitt emot Akademibokhandeln?
-
@blackcoffee said in Café Klockprat:
Juste solnedgång idag.
Fint!
Jag tar över stafettpinnen från mästarstalkern @Bobo. Bor du mitt emot Akademibokhandeln?
Det kan mycket väl vara så att det fanns en akademiboklåda på andra sidan gatan tidigare.
-
Megalodon.
-
Solsken
BRF Brandstationen lever upp till sitt namn.
Båt som ibland haft krog på sig
-
Gud Mormong!
-
-
Schwarz.
-
-
-
Aderton.
-
Railroad track.
-
-
Ta mig tusan om jag inte har en svacka i klocktankarna. Funderar på om jag inte borde sälja några utan att köpa nya.