Café Klockprat
-
Men framförallt måste vi börja fylla det här skalet med innehåll.Starta trådar och ladda upp många bilder. Och stötta varandra!Gilla och kommentera.
-
-
@Bobo said in Café Klockprat:
Men framförallt måste vi börja fylla det här skalet med innehåll.Starta trådar och ladda upp många bilder. Och stötta varandra!Gilla och kommentera.
Japp, det är rätt väg!
-
Japp, det här är bra. Hej alla glada
-
-
@FreakyLeo said in Café Klockprat:
Japp, det här är bra. Hej alla glada
Hallå där, Leo! Hjärtligt välkommen!
-
Är jag galen om jag tycker att omröstningen av Squalen känns lite fishy? När den är över kommer jag nog hänga här ett tag iallafall
-
Är jag galen om jag tycker att omröstningen av Squalen känns lite fishy? När den är över kommer jag nog hänga här ett tag iallafall
Den är definitvt besynnerlig. Att jag ens fick tre röster är också konstigt.
-
-
Fan, det rör på sig här på KP!
Nya trådar skapas och ny-gamla ansikten börjar visa sig.Det bär friskhetens tecken det här gerillaprojektet.Död åt tengil.
Om ett år så är KS det nya TTT
-
Det var väl inte så konstigt Men det är skumt att sen igår kväll så fort jag fått en röst så 5-30min senare dimper det ner en eller två hos nästa man. Sen är det tyst i två till fem timmar så får jag en röst till och 5-30min senare så trillar det ner en hos nästa man. Fem ggr exakt samma, senast för någon timme sen...Men jag är nog bara gammal och paranoid, eller kanske bara trött på KS
Vi kan snart rigga våra egna tävlingar här på KP.
-
Är det fritt fram att starta en ny avdelning? Skall ju inte gå bananas där med en gång kanske?
-
Är det fritt fram att starta en ny avdelning? Skall ju inte gå bananas där med en gång kanske?
Do it!If you build it, they will come.
-
Avdelning kan jag skapa om du vill ha en till? Trådar kan du skapa själv fritt!
-
@mao said in Café Klockprat:
Avdelning kan jag skapa om du vill ha en till? Trådar kan du skapa själv fritt!
Japaner! Japaner! känns ju som en bra avdelning
-
Japaner! Japaner! känns ju som en bra avdelning
Ännu bättre, japaner, japaner, japaner.
-
-
-
Inte dålig lume på den. Och ljuset. Det underbara ljuset på den där ön går inte att finna någon annanstans.
-