SÄLJES Zelos Horizon GMT - 26/8 - 5800:- SÅLD
-
Hej! Suget på annat kryper på och lägger därför ut den här grymma GMTn som endast är tillverkad i 70ex. Mycket fint skick med bra tidshållning och levereras fullset vilket inkluderar klockrulle, cert, original läderband samt original gummi. Original länk medföljer utöver detta som är köpt i efterhand. Säljes för 6000:- info saxat från Zelos:Green dial features a gradient effect with black edges. Ceramic bezel insertCase : 40mm Diameter, 20mm Lug width, 45mm Lug to Lug Length, 12mm thickness without crystalWater Resistance : 200mCrystal : Sapphire, thick vintage style 'Box' crystal. See-through Sapphire CasebackBezel Insert : Bi-directional 60 Clicks mounted on ball bearings, Ceramic insert Movement : Swiss ETA 2893 Elaboré with custom rotorMaterial : 316L SS Case Dial : Textured with C3 X1 Swiss SuperluminovaCrown : Signed Crown, ScrewdownBracelet (For SS models): 316L SS with Diver Extension Clasp. To be finished in 2-3 months and sold separatelyPackage:Leather Watch RollTropic Rubber StrapHorween Leather strapSteel Warranty CardWooden Gift Box
-
Var jag som tog in den där! Köp bövelen. Så otroligt läcker klocka. Perfekt nu till hösten!
-
@FOQ said in SÄLJES Zelos Horizon GMT - 26/8 - 5800:- SÅLD:
Var jag som tog in den där! Köp förköp bövelen. Så otroligt läcker klocka. Perfekt nu till hösten!
Beredd att hålla med! Tavlan är fantastiskt och klockan håller dessutom tiden ruskigt bra! Hade gärna behållt den om inte andra utgifter kommit...
-
Holy!!vilket bra pris.
-
@Nicke75 said in SÄLJES Zelos Horizon GMT - 26/8 - 5800:- SÅLD:
Holy!!vilket bra pris.
Yes. Enligt forum motto: KÖÖÖÖÖP!
-
Idag, 26/8 kan ni få köpa den för 5,8’ men sen får det vara bra
-
Men sluuuuta va billigt
-
Men sluuuuta va billigt
Jag veet! Känns lite för billigt, men läget är som det är just nu. Men billigare blir det fasen inte
-
Har du Facebook?
@Jeser90 said in SÄLJES Zelos Horizon GMT - 26/8 - 5800:- SÅLD:
Jag veet! Känns lite för billigt, men läget är som det är just nu. Men billigare blir det fasen inte
-
Har du Facebook?
Yes, ligger även där nu.
-
Denna är väl såld nu hoppas jag?
-
mao